Реєструйся та використовуй портал АговTravel на повну ! Додавай свої локації, публікуй новини, події, та просто цікаву інформацію про туризм в Україні.

Еволюція туризму: Готелі

Мов невгамовний шторм пандемія вирує у світі, країни блимають різнокольоровими вогниками: зелені сектора стають помаранчевими, а потім червоними, в інших регіонах помаранчеві зеленими, й так протягом більш ніж року. Так чи інакше, але всесвітня інфраструктура змінилася та продовжує зазнавати перетворень. Кожного сезону можна помітити новий виток еволюції туризму, тому нижче ми наведемо пункти, що стали або стануть трендами 2021 року.

Безпека та гігієна

Перший урок, який показав нам COVID-19 - це слідкування за чистотою, безпекою та здоров'ям. Забагато чистоти не буває, тож готелі знову повернулися до того, щоб загострити на цих аспектах свою увагу. Тим паче, що коли турист впевнений в надійності закладу, то імовірніше всього він вибере саме це місце, адже ніхто не хоче побачити персонал без засобів персонального захисту, брудні поверхні або кухню та весь час хвилюватися за те аби не привезти небажаних “сувенірів”.

Зелений туризм - безпечний туризм

Дедалі популярнішим стає зелений туризм: безпосередня краса навколишньої природи, зелена енергія, окремі будинки або проживання у кемпінгу, зниження викиду CO2 та, звичайно ж, простіше дотримуватися правил при пандемії. Туристи почали змінювати свої смаки та замість переповнених міст й курортів, прямують до віддалених районів в пошуках єднання з природою, якомога далі від шуму та гаму переповнених локацій. На основі зелених тенденцій, вже зараз власники почали змінювати бізнес-моделі та намагатися їх перебудувати під сучасні потреби.

Кастомізація готелів

Конкуренція набирає обертів, застарілими стандартами вже нікого не здивувати, а тим паче не привернути до свого бізнесу. Тільки креатив, унікальність та індивідуальність до гостя допоможе залишатися на плаву. Наприклад, SmartTV, гарний сигнал вай-фаю, чистота номеру, вода в холодильнику або стильно підібраний інтер'єр вже не будуть чимось незвичним. Тому буде чудовим рішенням додати в кожен номер SmartTab для персонального користування, а готелю мати свій додаток в якому можливо замовити до номера все, що треба й побачити повний спектр послуг, позбавити відвідувачів необхідності телефонувати на ресепшн та намагатися уявити про що вам розповідають. Таким чином автоматично додається можливість безконтактної оплати та звільнення гостя від необхідності бачитися з іншими людьми зайвий раз, що є плюсом на фоні пандемії.

Готовність до співпраці

Після початку туристичного сезону, глобальні й локальні місця підпадуть під бажання мандрівників. Тож для кращого функціювання, особливо місцевого, туризму, пропонується створити мережу співпраці між різними підприємствами та власниками. До готелю привозити місцеві овочі та зелень, або привозити на ферми, як тур, створити маршрут й зробити відпочинок гостя комфортним та насиченим.

Нові концепції та рішення

2020 рік доволі гарно мотивував власників готелів підходити до здачі приміщення більш практично. Більшість готелів перетворилися на локації коворкінгу, тимчасових лікарень або житла для одиноких туристів чи розміщення там різних державних служб. Якщо залишати приміщення без реалізації, то це збільшить шанси великих витрат в повітря й закриття готелю назовсім. Адміністрації та власникам необхідно переглянути увесь ринок IT-інновацій для свого бізнесу. Левова частка туристів будуть вибирати ті місця, де технології допоможуть зробити їх відпочинок кращим та безпечнішим, а також замінить архаїчні норми, як, наприклад, не забути повісити значок “Приберіть в кімнаті, будь ласка” на звичайний натиск в додатку готелю.

Джерело

Обов'язково поділися цієї СТОРІНКОЮ!